Reklamy telewizyjne to najpopularniejsza forma marketingu największych przedsiębiorstw i marek. TV oglądają codziennie miliony osób w Polsce, dlatego odpowiednie zagospodarowanie czasu reklam, może okazać się najlepszą formą marketingu. Im więcej się słyszy o danej marce czy przedsiębiorstwie, szczególnie w TV, tym chętniej ufają mu klienci.

Polski Dom Mediów zajmuje się także przygotowaniem tych reklam wspólnie z innymi współpracującymi z nami podwykonawcami, zarówno jeśli chodzi o telewizje lokalne jak i ogólnopolskie. Reklama, krótka, treściwa i zapadająca w pamięć – to jest cel podczas projektowania nowych spotów. Do każdego zapytania ofertowego podchodzimy indywidualnie, a strategia reklamy zostaje dopasowana do oczekiwań ze strony zamawiających. Tekst, slogan reklamowy i montaż – to wszystko jest bardzo ważne. Połączenie wszystkich elementów może dać oczekiwany skutek. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej, pozwala wykonać najlepsze produkty, które odniosą sukces w każdej formie marketingu, także telewizyjnej.

Większość z nas odbiorców jest wzrokowcami, dlatego reklama telewizyjna to bardzo skuteczna forma przekazu. Ładne kadry, wzbogacone wpadającą w ucho muzyką mogą stanowić o sukcesie danego produktu, przez co jest reklama telewizyjna to jedno z najdroższych narzędzi promocji. Wszystko dlatego, że swoim masowym zasięgiem pozwala na dotarcie do dużej liczby osób.

Na cenę reklamy wpływa przede wszystkim stacja, na której będzie emitowana. Na najbardziej popularnych kanałach naziemnej telewizji kablowej, dostępnej dla wszystkich, stawki za 30 sekundową emisję wahają się od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy. Na kanałach tematycznych ceny są niższe i oscylują w przedziale od kilku do kilkunastu tysięcy. Po drugie czas reklamowy to kolejny istotny element wyceny. Za najlepszy, a co za tym idzie najdroższy czas reklamowy uznaje się godziny poranne oraz wieczorne.